Föreläsning på Gotland

Högkänslighet – tillgång och resurs

Varmt välkommen till en föreläsning som handlar om hur det är att vara högkänslig utifrån flera vardagliga perspektiv. Under dagen möter ni Tina Jönsson och Rebecca Juhlin som berättar hur våra tankar och känslor påverkar våra liv och hur vi kan ta kontroll över vårt mående. Föreläsningen ger exempel på tillfällen då du drar nytta av att vara högkänslig men också vilka fallgropar som finns. Du får information om hur kroppen påverkas genom vår högkänslighet och hur du kan värna om ditt mående. Du kommer även få tips om forskningsunderlag, böcker och filmtips kring personlighetsdraget.

Efter en kort paus ges du plats för frågor och funderingar.

Tid: Lördag den 8 juli, klockan 13.00–14.30

Plats: Ekegården, Eke Bölske 144, 623 40 Havdhem

Föreläsare:

Tina Jönsson, Mentorcoach, författare och föreläsare i egen regi med inriktning högkänslighet och styrelseledamot i Sveriges förening för högkänsliga.

Rebecca Juhlin, har genomfört kurser i flera år inom begreppet högkänslighet. Rebecca är nationellt och internationellt gruppansvarig styrelseledamot inom Sveriges förening för högkänsliga.

Pris: 100 kronor för medlemmar i SFH, 150 kronor för icke-medlemmar

Sista anmälningsdag: 7 juli
Om du har frågor om evenemanget, kan du kontakta pr@hspforeningen.se.

Boka biljett:

medlem SFH