KALENDARIUM

REGIONALA TRÄFFAR

BODEN och LULEÅ | Läs mer …

BORÅSLäs mer …

GÖTEBORG | Läs mer …

NORRTÄLJE | Läs mer …

SKÅNE | Läs mer …

STOCKHOLM | Läs mer …

SÖDRA DALARNA | Läs mer …

UDDEVALLA | Läs mer …

ÖSTERGÖTLAND | Läs mer …

BOKCIRKEL

STOCKHOLM | Läs mer …

FILMVISNING

sensitive_b180

Sensitive – The Untold Story
v Elaine N.Aron

Generell information om regionala träffar

I de regionala grupperna träffas medlemmar för att prata och utbyta erfarenheter om hur det är att vara högkänslig. Du väljer själv vilken grupp eller vilka grupper du vill delta i. Eftersom våra kontaktpersoner inte har tillgång till medlemsregistret, kan de inte skicka ut några inbjudningar till träffar. Därför måste du själv ta kontakt med kontaktpersonen i din region. Vi har nu 13 regionala grupper spridda över hela landet från Skåne i söder till Kiruna i norr.

Har du frågor om verksamheten i någon region? Vill du bli kontaktperson och starta en ny regional grupp någonstans där det ännu inte finns någon? Kontakta då respektive grupp eller skriv till mig på gruppansvarig@hspforeningen.se!

Adresserna till de regionala grupperna är

bodenlulea@hspforeningen.se                                                                                                                               boras@hspforeningen.se
goteborg@hspforeningen.se
kiruna@hspforeningen.se                                                                                                                                      roslagen@hspforeningen.se
skane@hspforeningen.se                                                                                                                            sodradalarna@hspforeningen.se
stockholm@hspforeningen.se
varmland@hspforeningen.se
vasternorrland@hspforeningen.se
ostergotland@hspforeningen.se

Varmt välkomna till våra medlemsträffar!

Rebecca Juhlin
Regiongruppsansvarig