Aktiviteter

Sfh ordnar både fysiska och digitala aktiviteter. Dessa är antingen öppna för alla eller enbart för medlemmar.

Enligt stadgarna är en person som betalt medlemsavgift innevarande år medlem.

Aktuell information hittar du alltid under rubriken "KOMMANDE AKTIVITETER". Du kan boka dina aktiviteter här.

Öppna aktiviteter
För att vara med på dessa aktiviteter behöver du inte vara medlem i  Sfh. Du behöver däremot ett kostnadsfritt deltagarkonto på vår hemsida.

Medlemsaktiviteter
Endast medlemmar kan anmäla sig till medlemsträffarna.

Regionala träffar

Utbudet av fysiska träffar är helt avhängigt ideella medlemskrafter. Utbudet har tyvärr minskat sedan pandemin. Här hittar du information om var i Sverige vi har regionala träffar.

I de regionala grupperna träffas medlemmar för att prata och utbyta erfarenheter om hur det är att vara högkänslig. Du väljer själv vilken eller vilka grupper du vill delta i.

Har du frågor om verksamheten i någon region? Vill du bli kontaktperson och starta en ny regional grupp någonstans där det ännu inte finns någon? Kontakta då respektive grupp eller vår gruppsamordnare via vårt kontaktformulär.

Är du inte medlem i föreningen men nyfiken på vad ett medlemskap innebär?
Läs mer om medlemskap här. De flesta träffar har möjlighet till ett prova-på-tillfälle för icke-medlemmar. Kontakta respektive regionala grupp för mer information.