ONLINE: HSP-Verktyg & Fråga Doris & Maggan

Föreläsning med Maggan Hägglund och Doris Dahlin om HSP-verktygslådan - ONLINE

Missa inte detta unika tillfälle att ställa dina egna frågor till författarna av  succéboken ”Drunkna inte i dina känslor”.

Du som anmält dig till föreläsningen får en unik möjlighet att i förväg ställa frågor till Doris & Maggan som sedan gör ett urval av frågor och besvarar dem under föreläsningen.

Doris & Maggan delar personligt med sig om vad i ”HSP-verktygslådan” som de haft och har allra mest nytta av. Praktiska råd som du kan testa själv. De säger att de blivit klokare med åren!

Ur innehållet

- HSP-verktygslådan, med frågor från deltagare invävda

- Julstök i själen. Kort om hur man kan planera för en riktigt God HSP-jul!

Meja dina frågor före 13 november.

Varmt välkommen!

Om föreläsarna

När Maggan Hägglund och Doris Dahlin skrev den första boken hoppades de att några skulle känna igen sig i deras skildring av högkänslighet. De anade inte att det skulle vara så många. Boken blev en bästsäljare, hittills har den sålt i över 120.000 exemplar och fortsätter hitta nya läsare. Sedan kom uppföljaren ”Drunkna inte i andras känslor” och i senast den praktiska övnings- och reflektionsboken  ”Simskola för sensitivt begåvade”.

Här kan du höra Maggan och Doris i en intervju i samband med släppet av en av deras tidigare böcker, Hitta din känslostyrka.

Maggan Hägglund är författare, föreläsare, frilansjournalist och har varit chefredaktör för tidningen Tara, där hon fortfarande skriver krönikor.

Doris Dahlin är författare, entreprenör och terapeut. På senare tid även textförfattare till den musik som gruppen DOM ger ut.

Tipsa gärna någon du tror skulle ha glädje av att vara med.

Varmt välkommen att anmäla dig redan idag!

PRAKTISK INFO

TID

Onsdag 27 november kl. 18:00-ca 19:30. Föreläsningen inkluderar en kort paus och en frågestund på slutet.

Antalet platser är begränsat, pga Zoom-licens. Anmäl dig senast tisdag 26/11 kl 20.00. Efteranmälningar tas emot i mån av plats till info@hspforeningen.se

Fram till tre dagar innan föreläsningen kan du avboka och få pengarna tillbaka. Du kan avboka via din profil eller genom att mejla info@hspforeningen.se

PLATS

Föreläsningen är online, via Zoom. Föreläsningen kommer spelas in så du kan se den i exakt en vecka i efterhand. Länken till inspelningen skickas ut ungefär en vecka efter föreläsningen ägt rum.

Zoom länk skickas ut samma dag till alla anmälda. Kontrollera mappen skräppost om vårt mejl inte finns i din inkorg. Lägg gärna till oss i din kontaktlista så minskar risken att mejlen fastnar i skräpmappen.

PRIS

Föreläsningen kostar 180 kr för dig som är medlem och 360 kr för övriga.

Är du inte medlem kan du bli det i samband med bokningen. Du som blir medlem under årets sista kvartal, alltså från 1/10, får hela 2025 på köpet. Är du med på två föreläsningar har du "tjänat in" medlemsavgiften.

Varmt välkommen med din anmälan! Tipsa gärna vidare.

Sfh styrelse och kansli

PRAKTISKT OM FÖRELÄSNINGEN OCH INSPELNINGEN

Du kan ställa frågor när som helst under föreläsningen i chatten, som sedan besvaras i mån av tid i frågestunden på slutet. Frågor besvaras anonymt. Du kommer att kunna chatta med representanter från Sfh, men chatten är stängd i övrigt.

Din mikrofon kommer vara avstängd under hela föreläsningen. Du väljer själv om du vill ha kamera av eller på. Du som deltagare kommer inte höras eller synas på inspelningen.

HUR BOKAR JAG?

Du behöver ett konto för att kunna göra en bokning, antingen ett medlems- eller kostnadsfritt deltagarkonto. Du behöver ange din födelsedatum för att skapa ett konto.

Har du ett konto redan så kan du logga in längre ner på sidan. Kontakta oss om du har problem med inloggningen. Begär du ett nytt lösenord, observera att du behöver kryssa i en ruta för att godkänna villkoren.

Klicka här för att skapa ett nytt kontoVälj Deltagarkonto om du inte önskar bli medlem. Om du väljer Medlemskonto blir du medlem och får rabatt på föreläsningar samt tillgång till våra medlemsträffar, studiecirklar, informationsbrev och medlemsförmåner, förutom att du stödjer vårt viktiga arbete med att sprida information om högkänslighet.

När
  • Onsdag 27/11 kl 18:00-19:30
Var  ONLINE: ZOOM
Aktivitet startar  ons 27 nov 2024 (v. 48)
Aktivitet slutar  ons 27 nov 2024 (v. 48)
Kostnad
  • 0,00 kr
  • 180,00 kr för Enskild medlem
  • 180,00 kr för Familjemedlem
  • 360,00 kr för Deltagarkonto
Status  Öppen
Bokning
  • Öppen för bokning
Platser 100st
Platser kvar  100 st

Logga in på ditt konto för att anmäla dig till den här aktiviteten

Logga in på ditt medlemskonto
Glömt lösenordet? Bli Medlem!