MALMÖ: Föreläsning om högkänslighet

Vad är högkänslighet?

Öppen föreläsning med Sfh - MALMÖ

OBS! NYTT DATUM: 4 SEPTEMBER

Välkommen till en föreläsning om grunderna i högkänslighet, baserat på forskningen. Vad är det egentligen, vad är det inte. Vi pratar även om vanliga styrkor och utmaningar, och om vad högkänsliga kan behöva för att må bra. Föreläsaren kommer också dela lite av sin upplevelse av livet som högkänslig.

Du får även information om föreningen. Efter det blir det en kort paus och frågestund. Sedan finns det möjlighet att samtala i smågrupper, för dem som vill.

Det är en öppen föreläsning så du behöver inte vara medlem för att vara med. Du som är eller blir medlem i Sfh har halva biljettpriset.

Tipsa gärna någon du tror vill vara med och lära sig mer om detta medfödda personlighetsdrag.

Varmt välkommen!

Sfh Styrelse och kansli

PS. Vill du veta mer om ditt personlighetsdrag redan nu kan du läsa mer på vår webbsida, där du även kan göra en självtest.

FÖRELÄSARE

På föreläsningen i Malmö kommer du träffa Lotta Sjöberg, som är en del av Sfh:s kansli. Lotta har hand om hemsida, mejl kommunikation, medlemsbrev mm.

Lotta är utöver sin roll i Sfh:s kansli diplomerad högkänslig samtalsterapeut och certifierad familje- och föräldracoach. Hon brinner för att sprida mer kunskap och kännedom om högkänslighet och för att andra ska få den aha-upplevelsen hon själv fick när hon förstod att hon var högkänslig. Mer om Lotta på peacify.se.

NÄR

Onsdag 4 september kl 18.30-ca 20.30.

Antalet platser är begränsat pga lokalens storlek. Anmäl dig redan idag, senast måndag 2 september kl 20.00.

Efteranmälningar mottages i mån av tid och plats. Kontakta info@hspforeningen.se

Vid för få bokningar kan föreläsningen komma att ställas in/flyttas fram.

VAR

Preliminärt Kockum Fritid, Konferens 1, Västra Varvsgatan 8, Malmö.

Stadsbuss 3 och 8 stannar stannar utanför. Avgiftsbelagd parkering bredvid lokalen.

PRIS

180 kr för dig som är eller blir betalande medlem och 360 kr för övriga.

Är du inte medlem kan du bli det i samband med bokningen. Är du med på två föreläsningar under året har du tjänat in medlemsavgiften.

BOKNING

Du bokar din plats på vår hemsida. Har du redan ett konto loggar du in längre ner på denna sidan.

Har du inte redan ett konto kan du välja att skapa ett kostnadsfritt deltagarkonto eller ett medlemskonto. Klicka på "Bli medlem" och välj sedan typ av konto.

Som medlem får du rabatt på föreläsningar samt tillgång till träffar enbart för medlemmar, medlemsbrev mm, förutom att du stödjer vårt viktiga arbete med att sprida information om högkänslighet.

Medlemskapet kostar 320:- per kalenderår för en person, och 520:- för en familj (på samma adress). Är du med på mer än två föreläsningar på ett kalenderår tjänar du in medlemskapet direkt.

Kontakta oss om du har problem med inloggningen.

När
  • 2024-09-04 kl 18:30-20:30
Var  Annan anläggning
Aktivitet startar  ons 4 sep 2024 (v. 36)
Aktivitet slutar  ons 4 sep 2024 (v. 36)
Kostnad
  • 0,00 kr
  • 180,00 kr för Enskild medlem
  • 180,00 kr för Familjemedlem
  • 360,00 kr för Deltagarkonto
Status  Öppen
Bokning
  • Öppen för bokning
Platser 80st
Platser kvar  74 st

Logga in på ditt konto för att anmäla dig till den här aktiviteten

Logga in på ditt medlemskonto
Glömt lösenordet? Bli Medlem!